Wanneer u accessoires gekocht heeft in de Webstore van Homestore Bergen, kunt u dit gratis retourneren in de winkel van Homestore Bergen. Het is belangrijk dat u de pakbon meeneemt naar de winkel. Meubels die u heeft gekocht in de Webstore van Rivièra Maison, kunnen alleen online geretourneerd worden.

Heeft u de aankoop in de winkel gedaan? Dan kunt u de aankoop binnen veertien dagen ruilen of terugbrengen. U dient dan wel uw aankoopbon mee te nemen.

Heeft u de aankoop online gedaan? Dan kunt u de aankoop binnen veertien dagen retourneren.

Een product uit mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Om een product te retourneren dient u dit online aan te melden via info@homestorebergen.nl .  Geef hierbij uw retourreden op. Is dit een ”Breuk’ of Beschadigd” retour, dan dient u een aantal foto’s te uploaden. Tevens is het voor ons belangrijk dat u een korte toelichting beschrijft. Het verschuldigde bedrag zal z.s.m. aan u worden gecrediteerd.

Is het wel juist geleverd, dan worden de verzendkosten voor het terugsturen niet vergoed. Retourneert u een artikel omdat het beschadigd of verkeerd geleverd is, dan worden de verzendkosten wel vergoed.

U heeft veertien dagen de tijd om een product dat niet aan uw verwachtingen voldoet retour te zenden. Wilt u ons dan een mail sturen naar info@homestorebergen.nl en de reden van retour vermelden. Verder zie onze algemene voorwaarden voor informatie.

Let op! Retourbetalingen worden binnen veertien dagen na ontvangst van uw retourzending uitgevoerd.