• Accessoires snel thuisbezorgd
  • Bestel eenvoudig en veilig
  • Gratis uitpakservice bij alle meubels
  • Achteraf betalen: probeer eerst, betaal later
Retour- & Ruilbeleid Homestore Bergen

Bij Homestore Bergen doen wij ons uiterste best om u blij te maken met uw aankoop.

Omdat wij geen kijk- of opzichtwinkel zijn, gaan wij ervan uit dat u zich voor aankoop goed heeft georiënteerd en een bewuste keuze heeft gemaakt.

Ruilen of retourneren is mogelijk onder de volgende voorwaarden.

Aankopen in onze winkel
  • Accessoires kunnen binnen 8 dagen geruild of teruggebracht worden.
  • Neem altijd uw aankoopbon mee.
  • Bij een retour ontvangt u een tegoedbon.
  • SALE-accessoires → niet ruilen of retourneren.
    Aankopen in onze Webstore
    • Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst.
    • Twee mogelijkheden:
      –  Per post → minimaal €7,50 annuleringskosten
      –  Gratis in onze winkel → neem de pakbon mee
    • SALE-accessoires → niet ruilen of retourneren.
Voorwaarden voor retouren

Om uw retour correct te verwerken, vragen wij dat accessoires:

  • In de originele verpakking zitten
  • Ongebruikt zijn
  • Onbeschadigd zijn
Perfectly Imperfect – Handgemaakte producten

Onze collectie bevat handgemaakte producten uit ateliers over de hele wereld.

  • Elk item is uniek en kan kleine variaties vertonen
  • Oneffenheden zijn kenmerkend voor het handwerk en maken elk product bijzonder
  • Deze natuurlijke variaties zijn geen productiefout en kunnen niet als klacht worden beschouwd
Juist deze authentieke imperfecties geven onze collectie haar bijzondere karakter.
Tip voor een bewuste aankoop

Omdat wij geen opzichtwinkel zijn, adviseren wij om voor uw aankoop goed te bekijken of het product bij uw wensen en interieur past.

Zo voorkomen we teleurstellingen én onnodige retouren.

Met dit beleid zorgen wij voor duidelijke afspraken, tevreden klanten en producten die met zorg worden behandeld.

Heeft u vragen? Ons team helpt u graag in de winkel of via onze klantenservice.

Meubels

Meubels die u heeft gekocht in de Webstore of in de winkel van Homestore Bergen, kunnen niet geannuleerd, geretourneerd of geruild worden wanneer het meubel speciaal voor u gefabriceerd moet worden. Wij gaan ervan uit dat u zich voor uw aankoop goed heeft laten informeren over het meubel, het materiaal en de afmetingen.

Beschadiging

Een product uit mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Om een product te retourneren dient u dit online aan te melden via info@homestorebergen.nl .  Geef hierbij uw retour reden op. Is dit een ”Breuk’ of Beschadigd” retour, dan dient u een aantal foto’s te uploaden. Tevens is het voor ons belangrijk dat u een korte toelichting beschrijft. Het verschuldigde bedrag zal z.s.m. aan u worden gecrediteerd.

Is het wel juist geleverd, dan worden de verzendkosten voor het terugsturen niet vergoed. Retourneert u een artikel omdat het beschadigd of verkeerd geleverd is, dan worden de verzendkosten wel vergoed.

Tegoedbon

Bij aflevering van de bestelling dient u te onderzoeken of de bestelling aan de overeenkomst beantwoordt. Indien dit niet het geval is of indien u de artikelen om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, bent u gerechtigd om de bestelling binnen 14 werkdagen te retourneren. Dit moet wel schriftelijk binnen die 14 dagen aan de verkoper gemeld zijn. U ontvangt dan een tegoedbon ter  waarde van het bestede bedrag. De bestelling dient in dat geval altijd ongebruikt, onbeschadigd, compleet en in de oorspronkelijke verpakking geretourneerd te worden. Indien het artikel of de bijbehorende verpakking gebruikt, beschadigd of incompleet is, zal Homestore Bergen niet overgaan tot het uitkeren van een tegoedbon ter waarde van het betreffende artikel of slechts een gedeelte van de waarde in de vorm van een tegoedbon, tenzij de beschadiging van het artikel toe te rekenen valt aan Homestore Bergen. De verzendkosten zijn in dit geval altijd voor de kopers kant. Bij het retour zenden, stuurt u vooraf een e-mail naar info@homestorebergen.nl met vermelding van ordernummer en de reden van retourzending.  Wij zullen zo snel mogelijk na het ontvangen van het product een tegoedbon toezenden welke u weer bij ons kunt besteden. De kosten van het retour zenden zijn alleen voor rekening van Homestore Bergen indien de bestelling een aantoonbaar gebrek vertoont.(dit geldt niet voor bestelde meubels)

Verder zie onze algemene voorwaarden voor informatie.

Bijwerken van …
  • Geen producten in de winkelwagen.